עבודה חכמה בקבוצות פייסבוק

אז עבדתם על אכבר פוסט. אחד כזה שמדגמן כמה אתם מעולים ומבינים עניין, ואפילו זרקתם בפנים טיפים שיעשו נעימי לקהל היעד.
תכל'ס? אתם די גאים בו, ובא לכם שכל העולם ומירי רגב יקראו אותו (מירי לא תקרא בדוק).

ואז שיתפתם אותו בעמוד העסקי. ואז בפרטי. ואז שיתפתם בקבוצה מקצועית אחת, ובקבוצה שניה של בעלי עסקים, ובקבוצה שלישית מקצועית (אבל של נשים בלבד), ואחר כך בעוד קבוצה אחרונה בהחלט (של חתולים, ברור).

קונגרג'יוליישנז!

המאסתם את עצמכם בלי להתכוון על כל מי שחולק איתכם מרחב וירטואלי, פלוס קיבלתם ממני אנפולואו כי כמה אפשר לראות את הפוסט שלכם קופץ בפיד מכל עבר תוך יממה אחת?

טוב, יאללה, הבנו, סעי קדימה. מה כן?

יפה ששאלתם.
בקצרה: איפוק ברמה של קווין אליזבת' כשהודיעו לה שהאמריקאית הפכה לה ת'נכד.

בהרחבה זה נראה ככה:

1. התמקדו בהעלאת תכנים בעמוד העסקי שלכם. זה הבית הראשון והטבעי לתכנים שלכם. כך גם יתאפשר לכם להמשיך ולהשתמש בתוכן הרבה אחרי שהוא עולה. תכף נגיע לזה.

2. חכו. אחרי שהעלתם בעמוד העסקי, תנו לפוסט איזו יממה לפני שאתם משתפים בקבוצה אחת לבחירתכם. כן, אחת בלבד (ותחליפו את האימג'). סמנו לכם שלוש – ארבע קבוצות (גג) שבהן אתם רוצים להיות פעילים, וחלקו את התכנים שלכם כך שיופיעו כל פעם בקבוצה אחרת. כך אתם גם פעילים באופן אותנטי בקבוצות (ולא מתייחסים אליהן כלוח מודעות), גם נדמים כיצרני תוכן רחב יותר, וגם לא מספימים ת'חיים לכל מי שסביבכם. על הכיפאק.

3. והנה טיפ הזהב שלי (24 קראט מצופה סברובסקי): עבודה בקבוצות היא ממש לא רק העלאת תכנים. והיא גם לא להיות פעיל ברמה של להגיב כמו סייקו לכל פוסט שעולה בקבוצה.
החוכמה הגדולה היא לדעת מתי להגיב, ולמה.

כשעולה שאלה מקצועית בקבוצה, אני אענה תשובה חביבה ומדויקת, ואציע לינק (לפרטי) לפוסט שיש לי בנושא. מה יקרה אז? ככה:
– לרוב, כשמציעים לינק (ולא כופים אותו בהדבקה), אנשים שמחים לקבל אותו.
– עוד אנשים נחשפים לתגובה ומגיבים שגם הם ישמחו (כן, כמעט תמיד, תבדקו אותי).
– והכי חשוב: הם מקפיצים לנו פוסטים שעלו מזמן ומחיים אותם כמו במכת חשמל. שהחיינו! הללויה!

והפעם אל תדאגו מחשיפה כפולה – האלגוריתם יחשוף את הפוסט רק בפני מי שלא נחשף אליו בפעם הראשונה.

ככל שיהיו לכם יותר תכנים מעולים, תוכלו לענות, להציע, ולבסס את עצמכם כאוטוריטות בתחומכם.
ולעשות זאת בקלאס, בלי להיות נודניקים.

 

 

אז איזו סדנה בא לכם?

יש גם ניוזלטר!

אמנם אין בו סביח, אבל יש בו את כל הטיפים השווים לניהול סושיאל מעולה וכל הטריקים לכתיבה ממגנטת וקריאייטיב ממזרי.

הוא לא יוצא לעיתים קרובות, אבל כשהוא יוצא הוא טעים לפחות כמו חציל מטוגן.

דילוג לתוכן