מה זה גאנט ולמה הוא החבר הכי טוב שלכם

את המונח ״גאנט״ שמעתם בדוק כבר לא מעט פעמים ואם לא, מיד מגיע הסבר פשוט.
אבל איך ממלאים אותו בלי לקבל אולקוס?
בדיוק לשם כך התאספנו (אני ועצמי).

וכדי להדגים ולא רק להסביר – התלבשתי על רימה, חברת הקהילה שלי (צעדיגיטלי ראשון) שטענה שלעמוד בניהולה אין אפשרות לכתוב תוכן מקורי כי, ובכן, זו חנות בגדי ספורט.

יאללה, התחלנו.

טוב, טוב, מה זה גאנט?

גאנט הוא בעצם לו״ז, שעוזר לכם לסדר את התוכן שלכם ללקוחות בתמהיל הנכון, בקלות, ובעיקר חוסך לכם הרבה הרבה זמן ומייעל את העבודה.

בפועל הוא נראה כמו טבלה חודשית שמחולקת לימים, ויש בה מקום לנושא הפוסט. אלו שרוצים את זה ממש מסודר, מוסיפים מקום לטקסט עצמו ולאימג' המצורף.

ואני מוסיפה עוד עמודה, תכף נגיע אליה…

יופי, יש לנו טבלה ריקה ואנחנו חשים עצמנו, מה עכשיו?

כשאני ניגשת לבנות גאנט ללקוח, אני באופן אישי, מסתכלת דבר ראשון על התוכן באופן רוחבי, חודשי.

ברור שלכל פוסט חשיבות משל עצמו, אני דואגת גם לקריאייטיב טוב, לכתיבה זורמת ולאימג' יאמי, אבל אני קודם כל בודקת שהולך להיות מעניין איתי לאורך כל החודש.

אבל איך מעייןןןןןןן, תגיעי לנקודה!

פסדר, בלי עצבים, זה חשוב החלק הזה.

אני דואגת להחזיק "בנק חומרים" עם הלקוחות שלי. לשם הם מעלים כל תמונה שהם מצלמים, כל רעיון שיש להם, כל מחשבה ובקיצור – כל מה שיכול לעניין אותי. וגם מה שנראה להם שלא יעניין אותי, כי אי אפשר לדעת איתי.

את החומרים שיש לי (ולעיתים גם אלו שאין לי והלקוחות צריכים לייצר), אני מכניסה תחת כותרות שונות של סוגי פוסטים (ויש המון סוגים כפי שאתם יודעים). הסיבה שאני נותנת סיווג לכל פוסט, זה כדי לשמור על תמהיל מגוון של תכנים. כאלו שלא ישעממו, שלא יחזרו על עצמם, ושיהיו כיפיים למעקב.

עכשיו רק נשאר לכתוב את הפוסטים (גם שורה קולעת עושה יופי של עבודה לפעמים). והכי חשוב – אל תשכחו שאנשים מתעניינים באנשים (אני אישית מתעניינת בסביח), ודי מהר תגלו שהפוסטים האישיים הם המוצלחים ביותר.

אה, ובנוגע לעמודה הנוספת- רוצים אלגוריתם שמח ומבסוט? תדאגו לתמהיל לא רק של הנושאים, אלא גם של צורת ההגשה שלהם. גוונו בין פוסטים ארוכים לקצרים, בין תמונות לסרטונים.

תראו לאלגוריתם שאתם יודעים מה הוא אוהב ומשקיעים מכל הלב. הוא כבר יחזיר לכם אהבה. מבטיחה.

וככה זה נראה:

 

את זה כבר קראתם?

אז איזו סדנה בא לכם?

יש גם ניוזלטר!

אמנם אין בו סביח, אבל יש בו את כל הטיפים השווים לניהול סושיאל מעולה וכל הטריקים לכתיבה ממגנטת וקריאייטיב ממזרי.

הוא לא יוצא לעיתים קרובות, אבל כשהוא יוצא הוא טעים לפחות כמו חציל מטוגן.

דילוג לתוכן